Tekst og foto: Henrik Poulsen

Lørdag var Faaborgs midtby fyldt af glade mennesker, der nød både solen, udsigten til et par fridage og en god handel.

I Bryggergården afviklede vi årets Pinsemarked, og i modsætning til den drivvåde debut af handelsdagen sidste år, ja så bagte solen ned over gården fra morgenstunden.

De mange besøgende kunne både lade sig friste af kræmmernes tilbud, livemusik med Lehrmannen og Christianitten og ægte lirekassestemning.

Se Henrik Poulsens billeder fra en dejlig dag her: