Tekst: Henrik Poulsen
Foto: Jørn Ungstrup
Inden der for alvor går blæst og regn i efteråret, så nyd lige de her billeder, som Jørn Ungstrup tog torsdag aften på havnen i Faaborg.
Selvom kalenderen siger oktober, er det stadig muligt at se smukke solnedgange.
Så du den ikke i går, så er den lige her:










