Tekst: Henrik Poulsen
Foto: Jørn Ungstrup
Der var ingen slinger i valsen fredag aften i Rise Sparekasse Forum.
De lokale håndboldherrer stemplede ind i 2. division med en storsejr på hele 28-17 i hjemmekampen mod Kerteminde.
Modstanderne var fint med i første halvdel af opgøret, men løb tør for kræfter, mens de blå/hvide bare fortsatte med at køre på.
Med en sprudlende, brølende og storspillende Frank Mikkelsen i målet, så satte Faaborg ØH sig tidligt i 2. halvleg tungt på kampen, og endte med at servere en god start på weekenden for de mange fremmødte.
Se Jørn Ungstrups billeder fra kampen her:










