Tekst: Henrik Poulsen
Foto: Jørn Ungstrup
Faaborg/ØH Håndbold sikrede sig torsdag aften en komfortabel sejr på 30-23, da holdet mødte Kerteminde i Bøgebjerghallen til en træningskamp.
Især holdets nye venstre fløj Sjúrður Olsen strålede i sejren med 10 scoringer, men også Kasper Christensen fik et fint comeback i Faaborg ØH-trøjen.
– Vi leverer en fin indsats, i de perioder hvor vi formår at holde fokus og koncentration, og overordnet set, er jeg godt tilfreds med de ting, vi prøver af i løbet af kampen. Det var også dejligt, at så mange dukkede op for at følge en træningskamp, lyder det fra Faaborg ØH træner, Johnny Hvid.
Se billederne fra kampen her:










